آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

آرشیدا بانوی آریایی درخشان

بدون عنوان

1393/12/22 15:06
نویسنده : شادونه
298 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم

نمیدانستم با آمدنت تمام نا تمام من میشوی 

عاشق تر میشوم وقتی مرا نمیبینی، بلند صدایم میکنی مامان -شادی وقتی جواب میدهم و مرا میبینی لبخند میزنی و لبخندت تمام زندگی من است 

عاشق تر میشوم وقتی احساس زیبایت لبریز میشود و به صورت خودجوش میایی و مرا میبوسی و برایم بوس میفرستی 

عاشق تر میشوم وقتی باتو قدم میزنم و تو عروسکت را بغل میکنی و در کنارم راه میروی با تمام گربه های که روی لبه دیوار راه می روند یا زیر ماشین  مشغول استراحت هستند ، صحبت میکنی ذوق میکنی و در نهایت با گربه ها خدا حافظی میکنی و به راهت ادامه میدهی 

عاشق تر میشوم وقتی صدای در رو می شنوی و چشمات غرق در شادی می شه و می گی بابا اومد 

عاشق تر میشوم وقتی شبها بالشتتو بغل می کنی و می گی وسط مامان وسط بابا بخوابم

عاشق تر می شوم وقتی میری لباستو از تو کمد میاری و می گی مامان بریم پارک

عاشق تر می شوم وقتی عقب عقب میآی می شی روی پام و می گی مامان دوست دارم 

و غمگین می شوم وقتی با چشمان پر از خواهشت به من می گی مامان فردا بیدار شدم نری سرکارغمگین

 

پسندها (2)

نظرات (1)

پونه
8 اردیبهشت 94 8:29
مامان نرو سركار