آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

آرشیدا بانوی آریایی درخشان

و بازم هم روز مادر رو جشن گرفتیم

1394/1/21 16:49
نویسنده : شادونه
457 بازدید
اشتراک گذاری

مدتهاست که چرت نیمه روز پیشکش ، چهار ساعت متوالی در شب نخوابیدم

مدتهاست که نوشتن پیشکش ، یک فیلم کوتاه رو با حضور ذهن کامل ندیدم

مدتهاست که خواندن رمان پیشکش ، یک صفحه از یک مجله رو بدون قطع کردن نخوندم

نقشه هایی که داشتم پیشکش ، جز برای پوشک و کرم و لباس و کلاس کودکم نقشه تازه ای نکشیدم

حالا خوب می دونم چند تا از موهام سفید شدن چون مدتهاست دیر به دیر رنگشان می کنم

سینما، تئاتر، جمع دوستانه، خرید گروهی، سفرهای یهویی، تلفن های طولانی و ....همه را ترک کردم

کفش پاشنه بلند، کیف های رنگارنگ، موهای درست کرده و آرایش مرتب به تاریخ پیوسته و ساک بچه به دوش می کشم.موهام را جمع می کنم و همیشه گوشه ای از رژ لبم روی صورتم پخش شده و اثر انگشت دست کوچکی مداد چشمم رو روی لپم کشیده

همه اینها و خیلی چیزهای دیگه رو دادم تا صورت فرشته کوچیکم رو با آرامش نگاه کنم و گرمی دستهای کوچیکش رو روی صورت احساس کنم

و با بودن تو فرشته کوچک طعم شیرین مادر شدن رو چشیدم

دختر کوچکم از این که باعث شدی شیرین ترین و گواراترین طعم زندگی رو بچشم ازت ممنونم

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

پونه
8 اردیبهشت 94 8:27
خدا دوتاتونو برا هم نگه داره مادر و دختر خوشگل