آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

آرشیدا بانوی آریایی درخشان

14 ماهگی دخترم

1392/6/23 22:57
نویسنده : شادونه
189 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا چقدر سپاسگذاری کنم تا بتونم بخاطر داشتن این گل ازت تشکر کنم

دخترم امروز دقیقا 14 ماهه شدی.روز به روز داناتر و حساس تر می شی.

وقتی دستهای کوچکت رو به دور گردنم محکم حلقه می کنی و صورتت رو به صورتم فشار می دی انگار تمام دنیا مال منه.

و تمام سختی ها و دل نگرانی هامو فراموش می کنم.

کوچک من تو حالا می تونی اتل متل بازی کنی و هر وقت من بگم سریع پاهاتو دراز می کنی و با اون دستهای کوچکت شروع می کنی به اتل متل کردن.

لی لی حوضک رو خیلی خوب بازی می کنی.

وقتی بهت می گم آرشیدا قایم شو سریع اون دستهای کوچیکت رو روی صورتت می گیری و چهره ماهت پشت دستهای کوچیکت پنهان می شه.

زیباترین چشمک ها رو تو به من می زنی.

تمام اعضای صورتت رو وقتی اسم می برم با دست نشون می دی.

ماشالله این پیشرفتت در یادگیری خیلی جلوتر از سنت هست و من خدا رو شاکرم.

و این رشد ذهنیت باعث می شه که کمی از نگرانیهامو در مورد غذا نخوردن و کمیود وزنت فراموش کنم.

دیگه دارم با خودم کنار میام که تو واقعا باربی هستی دلبرم.

 

مهندس کوچولو به مامانش می گه چرا من هر چی نگاه می کنم می بینم وب منو آپ نکردی

کلاه قرمزی چی می خوری؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)