آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

آرشیدا بانوی آریایی درخشان

برای 6 ماهگی دخترم

1391/10/23 19:31
نویسنده : شادونه
473 بازدید
اشتراک گذاری
عزیزکم

 این روزها سریعتر از آنچه انتظار دارم می گذرند و تو ناباورانه بزرگ می شوی.

دخترم تو اینقدر خوشرویی که همه به تو Happy می گویند و حالا با ورود به 7 ماهگی اندکی بیقرار شده ای. شیر نمی خوری و من دلواپس رشد تو.

و تازه می فهمم معنی حرف مادرم را که می گفت:

بگذار مادر شوی آنوقت خواهی فهمید.

و اکنون درک می کنم سختی های مادر بودن را

دخترم!

گله نمی کنم بلکه نگرانم. نگران از اینکه در موردت کوتاهی کنم و در رشدت وقفه ای ایجاد شود اما دکتر می گوید::

دختر پرماجرا رشد کم اما تکاملی باور نکردنی دارد.و این زمانی است که از خوشحالی در پوست خود نمی گنجم.

از اول 6 ماهگیت بارها گفتی :دد

تو برای هر چیزی که جلوی توست خیز بر میداری و با عروسکهای موزیکالت به راحتی بازی می کنی.

دخترم

این روزها به فکر خرید لباسهای جدید برای تو هستم.چون همه لباسهایت در حال کوچک شدن هستند.

نهال کوچک من رشد کن و جان بگیر و من تا زمانی که توان دارم خاکی هستم برای رشد تو دلبندم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)