آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

آرشیدا بانوی آریایی درخشان

قدمت روی چشمهای من

1392/3/21 23:04
نویسنده : شادونه
226 بازدید
اشتراک گذاری

نازدونه جون

امروز وقتی توی آشپزخانه داشتم کار می کردم و شما طبق معمول در حال بهم ریختن کابینت ها بودی یهو برگشتم دیدم خودت بدون کمک ایستادی(الهی قربون اون قدت برم من)

فکر نمی کردم با این مریضی که چند روزه باهاش درگیری و حسابی ضعیفت کرده بتونی روی اون پاهای کوچولوت وایستی عزیزکم.

خلاصه که من عاشق این تلاشت برای رشد و یادگیری هستم .

 

پاشو مادر و قدمهاتو روی چشم من بذار 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامام دوقلوها (حسین-حسام)
30 خرداد 92 17:36
سلام ارشیدا جونم خوبی قربونت برم من افرین که بدون کمک وایستادی قربون قدو بالات دوست دارم عزیزم


سپید(مامان یونا)
30 خرداد 92 20:21
مبارکههههههههه....قربون دختر طلای زرنگمون برم...بووووووس
ma
2 تیر 92 18:38
الهی من قربون اون راه رفتنت بشم که انقد شیطونی مامان شادیو دیوونه کردی