آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

آرشیدا بانوی آریایی درخشان

کرم خاکی من

1391/11/28 23:20
نویسنده : شادونه
201 بازدید
اشتراک گذاری

دختر شیرین من

کارهای تو روز به روز جالب تر می شه.حیف که با این سرکار رفتن من خیلی از لحظات شیرینی رو که خلق می کنی نمی تونم ثبت کنم.

اما تو مامان رو ببخش.

وقتی بزرگ شدی می فهمی که برای راحتی تو من و پدرت چقدر تلاش کردیم و امیدوارم در اون روز مرا بخاطر این ساعاتی که تنهایی ببخشی.

الحق که مامان جون چیزی کم نمی ذاره و من مطمئنم از من به تو بیشتر رسیدگی می کنه و خواهشم از تو اینه که وقتی بزرگ شدی قدر زحماتشو بدونی

و اما

امروز تو توی خونه مامان جون مثل کرم خاکی خزیدی.و همه رو به خنده وا داشتی.

و تو به شدت باد داری بزرگ می شی دخترم و من روز به روز زیبایها و توانایی های جدیدی در تو می بینم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)