آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

آرشیدا بانوی آریایی درخشان

شیطونک ما

1392/3/5 19:27
نویسنده : شادونه
281 بازدید
اشتراک گذاری

جیجر مامان

خیلی خیلی بلا شدی.گریه الکی یادگرفتی و هر وقت به نفعت باشه اینکارو انجام می دی.

بلاچه تا غافلت کنم می ری کنار بوفه و دستتو بهش می گیری و می ایستی و محکم می زنی توی شیشه و من همش دلهره دارم که نکنه شیشه بشکنه.البته فدای سرت ترسم از اینه که توی سرت بریزه مادر.

گل کاری جالبترت هم اینه که سریع دستتو به میز TV می گیری و ناغافلی درست وقتی که حواسم نیست در یک حرکت اکروباتیک می ری می شینی روی میز و شروع می کنی به شیشه اون زدن.

واما....

به تازگی راه اتاقت رو هم یاد گرفتی. میری توی اتاقت و سر وقت کشو لباسها و بقیه ماجرا

دخترم به من بگو تو به کی رفتی آخه نه من در بچگی خرابکار بودم نه بابات البته طبق گفته مامانی ها

اما تو توی همین چند روز اخیر دو تا از عروسکها تو کور کردی و یکی دیگه رو کچل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)