آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

آرشیدا بانوی آریایی درخشان

دندون چهارم +

1392/7/30 23:45
نویسنده : شادونه
173 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترکم

 این روزها می گذره و شما داری بزرگ و بزرگ تر می شی.

بالاخره یکی یکی مرواریدات دارن خودنمایی می کنن. در 15 مهر متوجه شدم که دندون بالا سمت راست هم داره جوونه می زنه.

 

خیلی خوشحالم و مدام نگاهشون می کنم.

آخه خیلی نگران بودم که چرا دیر دندونات در اومدن اما وقتی 30 مهر برای چکاپ 15 ماهگی رفتیم دکتر آقای دکتر در حین معاینه چیزی به من نشون داد که من کاملا شگفت زده شدم

بلللللللللللللللللللللله

یکی از دندونهای آسیاب بالا سمت چپ شما هم جوونه زده بود و من تا بی خبر بودم و متوجه نشده بودم

خوب حق هم داشتم تا حالا ندیده بودم که بچه ای هنوز دندون جلو و نیش در نیاورده دندون آسیاب درآورده باشه

این شده که اسم مطلب شما شد دندون چهارم +

مبارکت باشه عروسک من

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سمیرا
19 آبان 92 13:05
ای جونمممممممممممم آرشیدا قشنگممممممممممممممم خوشگل خانوم خوشتیپ خانوم عاشقتممممممممممممممممممم
سحر
19 مرداد 93 15:11
سلام.خیلی وبلاگت قشنگه.عزیزم.مخصوصاقسمت عکس تولد2سالگی خاله ریزه ما.خیلی خوشگلی به منم سربزن خوشحال میشم.عزیزم