آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

آرشیدا بانوی آریایی درخشان

مهمان ناخونده

1392/8/24 17:13
نویسنده : شادونه
168 بازدید
اشتراک گذاری

جوجه من

اینروزها خیلی بی قراری می کنی.من حسابی خسته و حیرانم از این همه مریض شدنها

درگیر مامان جون بودم که از آرشیدا کوچولو ویروس گرفته بود و تو هم همش بیقراری می کردی و طبق معمول بدغذایی

گاهی خسته می شم. گاهی خوشحالم و من سرگردان در بین این حالتهایی که برام پیش می آد.

دوباره دهنت رو بررسی کردم و دیدم دندون آسیاب بالا سمت راستت هم حسابی متورم شده و این بیقراری ها می تونست ناشی از همون باشه.

دیشب تا صبح توی خواب نق زدی و خواب رو بر مادر حرام کردی.خمیازه

امروز صبح با خودم گفتم: شادی پاشو دکتری کن و دندون دخمل رو ببین امیدوار بودم که دندونت جوونه زده باشه و بتونم امشب یه خواب راحت بکنم اما دیدم نه هنوز خبری نیست فقط ورمه و ورمه و ورمناراحت

وقتی داشتم دستمو از دهنت بیرون می آوردم یهو یه چیز عجیب و تازه نظرم و جلب کرد بللللللللللله

توی دهن تو یه مهون جدید اومده بود اونم بدون خبر و آمادگی

دندون کناری پایین سمت چپت هم نیش زده بود 

خدا شکرت پس این دردهای دخترم و بی خوابی ها من بی  نتیجه نبود دلقک

اینم وضعیت رویش دندانهات به روایت تصویر

اول: دندان پیشین مرکزی پایین سمت چپ به رنگ قرمز

دوم: دندان پیشین مرکزی پایین سمت راست به رنگ سبز

سوم: دندان پیشین مرکزی بالا سمت چپ به رنگ آبی

چهارم: دندان پیشین مرکزی بالا سمت راست به رنگ سرخابی و همزمان دندان آسیاب کوچک دوم بالا سمت چپ به رنگ سرخابی

پنجم:دندان پیشین جانبی پایین سمت چپ به رنگ زرد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نازگل(مامی آنیتا)
28 آبان 92 23:13
رویش مرواریدات مبارک کوچولوی زیبا رووووووووووو
شادونه
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان دنیز
25 آذر 92 11:20
مرواریدهای جدیدت مبارک