آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

آرشیدا بانوی آریایی درخشان

وقتی درخت وجودم بارور شد

1391/5/13 18:08
نویسنده : شادونه
179 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا سپاسگزارم

بخاطر لطف و رحمتت.

بخاطر این فرشته کوچکی که به ما دادی و وجودش گرما بخش زندگی ما شد.

بخاطر لبخندش که شادی را به دلم و لبانم را به خنده وا می دارد.

بخاطر زیباییش که مرا بیشتر دلداده اش می کند و

بخاطر دختر بودنش

خدایا 

می گویند : دختر رحمت است. از این رحمتت سپاسگزارم و به خاطر آنچه که به من ارزانی داشته ای خرسند.

پروردگارم

هیچ گاه فکر نمی کردم لایق این باشم که مادر شوم و چنین در گرانبهایی را نگهداری کنم.

زیرا که او دختر است و دختر مایه آرامش مادر.

خدایا بخاطر هدیه کاملی که به من دادی 

                                                   سپاسگزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)