آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

آرشیدا بانوی آریایی درخشان

گناه بزرگ من

1392/4/29 11:40
نویسنده : شادونه
230 بازدید
اشتراک گذاری

گریهگریهگریهگریهگریهگریه

پرنسس

 من هر چقدر هم گریه کنم نمی تونی بفهمی چقدر ناراحتم.

نمی تونی حال امروز منو درک کنی وقتی تو رو مجبور شدم بذارم مهد .

هرچند یکساعتی اونجا موندم و بعدشم مامان جون اونجا پیشت موند اما وقتی می رفتم انگار تکه ای از وجودم رو اونجا جا گذاشته بودم.

صبح توی مهد هم خیلی گریه کردم و مربی هات بهم دلداری می دادن اما بعید می دونم حال منو بتونن درک کنن.

خدایا منو ببخش

خدایا نذار در قبال فرزندم کوتاهی کرده باشم

قلبم پر از اندوه و دردیه که هیچ کس نمی تونه درک کنه.

آرشیدای من مادر رو بخاطر ساعتهایی که تنهایی و به سختی می گذرونی ببخش

باور کن می خواهم تمام دنیا مال تو باشه.می خواهم هیچ کمبودی توی زندگیت نداشته باشی

می خواهم هر کاری از دستم بر می آد برات انجام بدم

و تو بدان که تمام دین و دنیای من هستی هر چند اگر ساعاتی نباشم که در آن لحظات هم در حال تلاش برای راحتی تو هستم.

دخترم ،پاره تنم

می خواهمت تا انتهای دنیا

می خواهم که مراببخشی بخاط قصوری که کردم و روزی مادرت را درک کنیقلب

گریهگریهگریه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

سمينا
6 مرداد 92 16:21
مامان نازنين آخه چقدر خودتو اذيت ميكني گناه بزرگ من يعني چي؟ آرشيدا: واي مامان شادي نيميدوني وختي منو ميذالي پيش ني ني ها چقد به من خوش ميگذله اينقده اوبه همه با هم بازي مي كنييييييييييم تازشم هيشكي نمي تونه به من بگه بالا چشت ابلوهه روفتشو ميالم خودم تهنايي پس شما نگران من نباش به بقيه مامانا بوگو نگران باشن كه آرشيدا خانوم اومده مهد حالا ببين غذاي همشونو مي خولم تا بهم افتخار كنييييييييييييييييييي
مامان دنیز
6 مرداد 92 21:30
غصه نخور دوستم تو مهد کلی به ارشیدا خوش میگذره با دوستاش بازی میکنه
رها
15 مرداد 92 0:23
خاله ناهید
15 مرداد 92 10:26
آرشیدا یه دنیا مامانش رو دوست داره و مامانش رو درک می کنه و می دونه مامانش براش کارهایی رو کرده که خیلی از مامان ها واسه بچه هاشون شاید انجام ندن. مامانش رو می پرسته و هیچ وقت از مامانش ناراحت نیست
الی مامی آندیا
20 مرداد 92 13:56
غصه نخور عزیزم میدونم سخته ولی به خاطر خودشم هست دیگه . در عوض وقتی با هم میرین خونه حسابی تلافی ساعت هایی که نبودی رو در بیار