آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

آرشیدا بانوی آریایی درخشان

تاتی کن دخترم

1392/4/14 23:50
نویسنده : شادونه
248 بازدید
اشتراک گذاری

پرنسس زیبای من

ما امروز عقد پسر عمه بابا دعوت بودیم اما از اونجایی که راه دور بود و تالار هم شلوغ ، تصمیم گرفتیم با شما توی خونه بمونیم.

عصر بابا مجید گفت بریم بیرون و من و شما و بابا و خاله سودی با هم رفتیم خونه خاله آزاده دوست مامان

اونجا شما خیلی شیطونی کردی.

آخر شب رفته بودی توی آشپزخونه و داشتی به همه جا سرک می کشیدی من وقتی اومدم شما رو ببرم اول ایستادی و من فکر کردم الان مثل همیشه میشینی ولی در نهایت تعجب دیدم چند قدم به سمت من راه اومدی و بعد یهو خودت رو انداختی توی بغلم.

اینقدر خوشحال شدم که یهو جیغ کشیدم و بابایی رو صدا زدم و گفتم بیا ناذونه داره راه میره.

بعدشم شما رو بردم توی سالن و نزدیک بابا نشستم و شما هی از بغل من میرفتی پیش بابا و دوباره بر می گشتی انگار خودت تازه از کار خودت خوشت اومده بود.

هوراااااااااااااااااااااا بالاخره تا قبل یکسالگی راه افتادی.قلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مرمر(مامی کسرا)
19 تیر 92 11:17
مبارک باشه خانومی...کسرای منم تازگیها تاتی میکنه...خیلی ذوق کردم برا اولین بار....... راستی مامانی پسر من تو یه مسابقه شرکت کرده بنام نی نی شکمو خواهش میکنم بهش رای بدید.....یادتون نره ها ...فقط یه اس کوچولوهه.... کافیه عدد 495 رو به 20008080200 اس ام اس کنید...یه دنیا ممنون...
مامان دنیز
19 تیر 92 12:00
افرین دخمل ناز که اینقدر باهوش و زرنگی
نازنین(مامان پارمین)
28 تیر 92 1:37
آفرین آرشیدا جیگر طلا .مامانت و بابا ترو حسابی خوشحال کردی